Nyhedsbrev 8. april 2019
Kære alle,
Sæsonen 2018/2019 nærmer sig sin afslutning, og vi fremsender nedenfor lidt vigtig info.
En håndboldsæson der endnu engang har givet os alle en masse gode oplevelser – både sportslige og sociale.
Vi har i sæsonen haft rekord med 477 medlemmer, og sender snart 130 HH spillere og trænere afsted til Svane Cup (12 hold). Et par måneder efter går det løs med Partille Cup i Sverige, hvor 8 hold med 90 spillere og trænere repræsenterer Hørning håndbold på bedste vis 😊
Ændringer i bestyrelsen:
Vi måtte på generalforsamlingen i starten af februar desværre sige farvel – men forhåbentlig ”på gensyn” – til Ulrik Larsen. Ulrik har gennem årene lagt et kæmpe stykke arbejde i bestyrelsen – ikke mindst som tøjansvarlig, men også med alt det andet praktiske han ALTID har styr på… Vi kommer til at savne ham rigtig meget, og siger TUSIND tak for nu.
Vi er rigtig glade for at Lene Wind har sagt ja til at indtræde i bestyrelsen, og Lene bliver dermed forældreudvalgets direkte kontakt til bestyrelsen.
Mads Emil Sindberg har valgt ikke at genopstille som revisor. I stedet blev Pia Larsen valg.
Tak til Mads Emil for dit arbejde, og tusind tak til Pia for at påtage sig opgaven!
Klubarbejde i fremtiden:
Som I ved, har vi tidligere søgt efter frivillige der overordnet vil stå for opgaven med at koordinere klubarbejde. Desværre har ingen meldt sig, hvorfor vi i bestyrelsen har måttet tage konsekvensen, og på Generalforsamlingen meddelt, at der ikke bliver mulighed for klubarbejde og optjening af penge til f.eks. kontingent og stævner i fremtiden. I bestyrelsen synes vi det er super ærgerligt, idet det har været en god mulighed for både vores medlemmer og vores sponsorer.
Vi har besluttet, at vi som et tilbud opretter et hold på klubmodulet, hvor alle de som GERNE vil arbejde for vores sponsorer i fremtiden skal oprette sig. I første omgang er der i hvert fald mulighed for at arbejde (på stort set samme måde som tidligere) på SMUKfest for Ulrik fra Trosborg Event som vi plejer. Hvis der er tilslutning til listen, kan det evt. komme flere arrangementer på.
Tanken er, at der i gruppen fra arrangement til arrangement findes et par ansvarlige som er bindeled mellem sponsor og gruppen af hjælpere ift. vagtplan og andre praktiske ting. Men nærmere herom aftales efterfølgende. Det skal dog understreges, at bestyrelsen IKKE tager opgaven, men blot formidler kontakt og aflønning.
VIGTIGT er det derfor, at hvis du (og dit barn) er interesserede i klubarbejde fremover, skal I NU melde jer på hjælper holdet på Klubmodulet. Det er listen der er afgørende for om der bliver en mulighed i fremtiden, og vi melder allerede tilbage til Trosborg om der er tilslutning i slutningen af april måned.
Altså ingen medlemmer på listen / ”holdet” (og ansvarlige der melder sig fra gang til gang) = ingen mulighed for optjening af penge!
Er der spørgsmål hertil, er I velkomne til at kontakte Anni på formand@hoerninghaandbold.dk
Turneringsændringer
Som I måske ved, indfører Dansk Håndbold Forbund fra sommeren 2019 og de følgende år, løbende en række ændringer i spilformerne i børne- og ungdomshåndbold. Ændringerne skal være med til at sikre, at danske børn på alle niveauer spiller den mest børnevenlige, udviklende og involverende håndbold.
Rent praktisk betyder det bl.a. ændringer i årgangene til ulige årgange, f.eks. U9, U11 osv. Desuden er der ændringer i boldstørrelse og i banestørrelse for U9.
Man kan læse meget mere på DHF’s hjemmeside her: https://haandbold.dk/boern-unge-og-motion/nye-spilformer
Ny sæson – OBS automatisk tilmelding
HUSK at man automatisk bliver tilmeldt den kommende sæson, og kontingent bliver trukket den 1/5-2019. Ønsker man ikke at være medlem i den kommende sæson – eller er man i tvivl herom – er det vigtigt at man inden 1. maj udmelder sig på klubmodulet under ens egen profil. Vi kan ikke gøre det.
Med disse ord vil vi gerne sige foreløbigt tak for sæson 2018/2019, og vi glæder os til at se jer igen i den nye sæson.
Med venlig hilsen
Bestyrelsen i Hørning håndbold
Skriv en kommentar
Want to join the discussion?Feel free to contribute!